Ako nakupovať v eshope

AKO NAKUPOVAŤ V ESHOPE

V internetovom obchode možete nakupovať dvomi spôsobmi:

nákupom BEZ REGISTÁCIE alebo sa ZAREGISTROVAŤ  a vytvoriť konto s možnosťou využívania všetkých výhod ktoré sú s nakupovaním spojené.

 

1. Postup ako nakupovať  v e-shope BEZ REGISTRÁCIE

Postupne vykonajte tieto kroky:

1. Vložte tovar do košíka a kliknite na košík a VSTÚPTE do KOŠÍKA ( uplne hore na stránke ).

2. Vyplňte povinné údaje potrebné k doručeniu tovaru podľa formulára ( meno, adresa doručenia, telefón, e-mail pre potvrdenie objednávky.

2. Vyberte si spôsob doručenia - Slovenská pošta, Zásielkovňa (Packeta) alebo kuriér a tiež spôsob platby - Prevodom na účet, Dobierka, Platba na odbernom mieste.

4. Skontrolujte správnosť údajov a následne ODOŠLITE objednávku. 

 

Po vytvorení a odoslaní objednávky na Vašu emailovú adresu príde automaticky obratom POTRVDENIE o jej prijatí. Ak ste potvrdenie nedostali obratom, skontrolujte si ešte spamovy kôš e-mailového účtu. V prípade že sa v spamovom koši naše potvrdenie nenachádza, je pravdepodobné že objednávka nebola korektne ukončená  a neprebehlo jej odoslanie do nášho systému ( kontaktujte nás prosím na telefónnom čísle 0911 929 216 )

2. Postup nakupovaním s výhodami - REGISTRÁCIA

Ak ste ešte nenakupovali cez internet, poradíme Vám ako postupovať. Je to pohodlný a bezpečný spôsob nakupovania z pohodlia Vášho domova. Všetky ceny v internetovom obchode sú konečné.

 

1. Krok - Registrácia

     Zaregistrovať sa v našom obchode môžete vopred, aj keď nebudete ešte nakupovať. Tento krok  však môžete bez obáv preskočiť, ak si totiž vyberiete nejaký tovar z našej ponuky, dostanete sa k  nemu  neskôr. Po úspešne dokončenej registrácii Vám bude zaslaný na Vami uvedenú e-mailovú adresu potvrdzujúci e-mail s prihlasovacím menom a heslom.

    Ak sa stane, že Vaše prihlasovacie meno a heslo nefunguje, alebo ste ho zabudli, zvoľte voľbu "Zabudol som heslo" a systém Vám ho zašle na e-mailovú adresu zadanú pri registrácii. V prípade problémov s registráciou nám napíšte na adresu: obchod@grishko.sk 

2. Krok - Výber tovaru, objednanie

     V hornej časti webovej stránky sa nachádza panel "Kategórii produktov" - kde sú usporiadané sekcie dostupných produktov nášho eshopu.

Ak ste si vybrali a chcete si tovar kúpiť, kliknite na tlačidlo "Zobraziť". Následne po zadefinovaní parametrov môžete Vložiť tovar do košíka. Môžete pokračovať ďalej vo výbere tovaru alebo sa pozrieť na obsah košíka, v hornej pravej časti stránky "KOŠÍK" kliknite na ikonu.

3. Krok - Objednanie tovaru a potvrdenie objednávky

     Po zvolení spôsobu platby a dodávky, skontrolujte a potvrďte objednávku. Ak nie ste prihlásený, či zaregistrovaný, vyplňte povinné údaje pre registráciu a na záver Vašu požiadavku skontrolujte a  tlačidlom "OBJEDNAŤ" nakoniec odošlite. Na Váš e-mail je zaslané potvrdenie o prijatí objednávky.

 

      Ak ste si vybrali platbu vopred prevodom na účet, počkajte na mail v ktorom vám potvrdíme dostupnosť tovaru a uvedieme, všetky údaje pre realizáciu úhrady a to: číslo účtu, variabilný symbol pre vykonanie platby, a presná suma k úhrade vrátane poplatkov za dopravu ( poštovné ).  Neuhrádzajte platbu skôr ako budete k tomu vyzvaní! - v prípade že ste email neobdržali kontaktujte nás na telefónnom čísle 0911 929 216 )

      Ak máte tovar objednaný na dodanie kuriérskou službou, bude Vám dodaný na adresu uvedenú vo Vašej objednávke. Kuriér má k dispozícii Vaše telefónne číslo na ktoré Vás kontaktuje pred doručením zásielky. Balík môže vyzdvihnúť aj Vami poverená osoba, ktorá sa preukáže preukazom totožnosti. 

 

3. Osobný odber v Bratislave

       Možnosť odborného poradenstva, skúšania tovaru a osobného odberu počas prevádzkovej doby alebo po dohode v našom showroome na Vajnorskej 78, Bratislava - obytný súbor Nová Doba I. (MAPA)

 

Prajeme Vám príjemné nakupovanie.

 

Grishko.sk

Zavrieť
Kliknite pre ďalšie produkty.
Nenašli sa žiadne produkty.

Nastavenia

Menu